כתב אישום נגד מתחזה ל"העוזר של פירר וליצמן"

    ארי וידר No Comments on כתב אישום נגד מתחזה ל"העוזר של פירר וליצמן"

    כתב אישום הוגש היום בבית המשפט המחוזי בירושלים נגד צעיר חרדי כבן 26 בגין ביצוע עבירות של קבלת דבר במרמה בנסיבות, ניסיון לקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, תיווך לשוחד וניסיון לתיווך לשוחד

    12:04
    14.05.24
    נתי קאליש No Comments on "נבצר": הראשון לציון לא ישתתף ביום שכולו תורה – זו הסיבה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כתב אישום הוגש היום בבית המשפט המחוזי בירושלים נגד צעיר חרדי כבן 26 בגין ביצוע עבירות של  קבלת דבר במרמה בנסיבות, ניסיון לקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, תיווך לשוחד וניסיון לתיווך לשוחד.

    עפ"י כתב האישום במשך מספר שנים, נהג הנאשם להתחזות לעוזרו הקרוב של אלימלך פירר, יו"ר אגודת "עזרה למרפא" ולעוזרו של שר הבריאות הרב יעקב ליצמן.

    מכתב האישום עולה כי הנאשם להסתובב בבתי החולים הדסה עין כרם ושערי צדק בירושלים ולהוציא במרמה כסף ממשפחות של חולים. הנאשם הבטיח למשפחות החולים כי באמצעות קשריו ותפקידו אצל הרב פירר והשר ליצמן יוכל לקדם תורים לבדיקות רפואיות או להבטיח נוכחות של רופאים בכירים בניתוחים וכדומה. בחלק מהמקרים נהג הנאשם להתחזות בפני רופאים וזאת כדי להבטיח את קיום ההבטחות שנתן למשפחות החולים.

    בנוסף, הנאשם גבה ממשפחות חולים תשלום כסף תוך שהוא מציג בפניהם מצג שווא ולפיו התשלום מיועד לרופאים עבור שירות מיוחד אותו נתנו עבור המשפחות כאשר בפועל שלשל הנאשם את התשלום לכיסו ומבלי שהרופאים ידעו כי הנאשם גבה מבני המשפחה תשלום. במקרה נוסף, הוציא הנאשם במרמה כסף ממשפחה של אישה שהיתה מצויה על ערש דווי תוך מצג שווא לפיו הוא יוכל להשיג לבני המשפחה הנחה בסך 20 אלף שקל עבור רכישת חלקת קבר.



    0 תגובות